Praca w call center nie jest wymagającym i trudnym zajęciem, do którego potrzebna jest nam uczenia wyższa. Tak naprawdę do wykonywania tego zawodu potrzebujemy kilku zdolności interpersonalnych. Oczywiście praca konsultanta telefonicznego czy doradcy klienta posiada swoje plusy i minusy. Jak wyglądają zarobki osoby na takim stanowisku? Nie ma na co czekać. Jesteście ciekawi? Zaczynamy!
Przeczytaj też: https://www.zawody.pl/ile-zarabia-pracownik-call-center/
Jak wygląda praca w call center?
Musimy wiedzieć, że pracownik call center nie jest jedynie od namolnych telefonów, wciskania na laptopów za wygórowane ceny, zapraszania nas na pokazy garnków czy konkursy, w który jakimś cudem mamy szansę wygrać wycieczkę do ciepłych krajów. Do czego jeszcze takie firmy zatrudniają pracowników? Przykładowa, jeżeli zamawiamy paczkę z Allegro, i nie możemy się doczekać aż będziemy posiadaczami przedmiotu, który zamówiliśmy, decydujemy się na odbiór w paczkomacie. Czekamy, dostajemy maila, Ubieramy się i śpieszymy po odbiór paczki. Docierając na miejsce, wpisujemy kod i skrytka nie chce się otworzyć. Nie ma możliwości, że kod jest błędny, ani że my go źle wpisujemy. Na ekranie wyświetla się numer na infolinię. Dzwonimy i prosimy o pomoc. Osoba, która jest po drugiej stronie telefonu również pracuje w Call Center. Jak widzimy, nie zawsze jest to takie złe, jak wydaje się na pierwszy rzut oka.
Ile jest w stanie zrobić pracownik call center? – Wynagrodzenie pracownika
Na takim stanowisku wynagrodzenie, które otrzymuje konsultant wynosi około 3870 zł brutto, Co daje około 2800 zł netto. Co drugi konsultant call center w naszym kraju otrzymuje kwotę znajdującą się w przedziale od 3260 zł do 4820 zł. 25% najgorzej zarabiających konsultantów call center w naszym kraju zarabia kwoty poniżej 3260 zł brutto. Na zarobek wyższy niż 4820 zł brutto może liczyć ćwierć najlepiej opłacalnych konsultantów w naszym kraju.
Zobacz też: http://kobiecylajf.pl/id4802,call-center-jak-sie-tam-dostac/