Sprzęt i akcesoria dentystyczne

Jak zarządzasz zaopatrzeniem stomatologicznym w swojej praktyce? Pomimo ostatnich innowacji w opiece nad pacjentem, wiele gabinetów dentystycznych nadal stosuje ręczne, nieefektywne, kosztowne i czasochłonne podejście, jeśli chodzi o zarządzanie zapasami, taki jak produkty Orbis i innych marek.

Co by było, gdyby Twoje materiały były przechowywane bezpieczniej?

Możesz to zrobić, dzięki łatwo dostępnej szafce w centralnym miejscu, gdzie można by produktami od Voco i innych marek zarządzać wygodniej. Można też od razu zamawiać za pomocą prostego komputera umieszczonego bezpośrednio na przodzie szafki. Dzisiejsza technologia umożliwia praktykom dentystycznym właśnie to. Dzięki temu gabinet dentystyczny dowolnej wielkości może zarządzać zapasami tak, jak robią to firmy znajdujące się w światowej czołówce.

To również klucz do obniżania kosztów i zarządzania wydajnością. Polega to na wprowadzaniu tego poziomu wyrafinowania do praktyki dentystycznej – aby można było śledzić zapasy niemalże za naciśnięciem jednego przycisku.

Jakie problemy rozwiązuje taka organizacja gabinetu?

Bywa tak, że kilka osób zamawia materiały dla każdej lokalizacji. W efekcie dochodzi do brak kontroli i konsekwencji w procesie. W całym pomieszczeniu sterylizacji koniec końców znajdują się karteczki samoprzylepne z informacjami do zamówienia, więc zamówienia na produkty Planmeca i inne są realizowane bardzo przypadkowo. Zamawianiem zajmuje się zwykle asystentka, co odrywa ją od czasu spędzanego z pacjentami. Natychmiastowymi oszczędnościami jakie zauważysz wraz ze zmianą podejścia i organizacji będą:

  • drastyczna zmiana dostępnych zapasów poprzez konsolidację dostaw,
  • eliminacja produktów nadwyżkowych i przeterminowanych.

Jakie problemy konkretnie możesz rozwiązać?

Taka sytuacja – asystenci zamawiają produkty określonych marek dla swoich konkretnych lekarzy, więc finalnie można otrzymywać 2 lub 3 różne typy tego samego produktu. Ważne jest jednak, by móc zapewnić spójność w procesie zamawiania i stworzyć główny formularz. Gromadzenie jest kolejnym problemem, który można w takim podejściu rozwiązać. Ze względu na sporadyczne zamówienia asystenci mogą gdzieś zbierać potrzebne rzeczy, aby mieć pewność, że nie skończą się, zanim będą potrzebne. Zasadniczo chodzi o to, aby te produkty były łatwo dostępne i pozwoli to  też skrócić czas, który pracownicy spędzają na zarządzaniu zapasami.

Warto więc przemyśleć działanie swojej praktyki stomatologicznej pod tym kątem i wypracować najlepsze rozwiązania, które pomogą zarówno pacjentom, jak i całemu zespołowi.

Przeczytaj także: https://e-store.koldental.com.pl/

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here